Včera jsme přistáli ve 21:30. Let do Kilimanjaro International Airport měl odlétat ve 22:00. Byli bychom to stihli, ale u gate na letiště nás odchytla pracovnice Kenyan Airways a dala nám letenky na další den (dnes) v 8:30 s tím, že naše letadlo už odletělo. Ptal jsem se, jak mohlo odletět, když má letět až za půl hodiny - někam telefonovala a pak nám řekla, že naše místa už prodali ("aircraft was oversold") a musíme spát v Nairobi.
Následovala dvouhodinová anabáze s letenkou pro Marcelku (pro ní ji černoška neměla), vyřizování keňských víz (naštěstí za nás KLM zaplatila poplatek), fronta u přepážky na vyřizování hotelů a ztracených zavazadel (Marcelka byla na nervy, když viděla svůj batoh kroužit po pásu se zavazadly vystupujícími v Nairobi), čekání na chlapa od KLM (aby nás naložil do taxíku), čekání na shuttle bus, transport do hotelu Intercontinental, čekání na recepci (recepční se logicky ptala, jestli máme od KLM nějaký papír - nic jsme neměli, tak zase volala chlapovi od KLM).
O půlnoci místního času jsme konečně leželi v luxusních postelích hotelu Nairobi Intercontinental. Jen co mi zaklapla víka, zabzučel mobil se SMS od babičky Lenky, která chtěla vědět, co je s námi. Napsal jsem jí jen, že jsme OK a že tu je půlnoc. Opravdu jsem neměl sílu na detailní popis situace a taky jsem jí nechtěl zbytečně nervovat.
Uf, tak to je mazec!
OdpovědětVymazat